למה צריך ניוזלטר?

ישנן כמה סיבות לפרסום ניוזלטר / ידיעון בתדירות קבועה לאורך השנה. בשנים האחרונות הפורמט הדיגיטלי הפך להיות יותר ויותר דומיננטי, מה שמועיל לסביבה, חוסך עלויות ומאפשר שליטה טובה יותר – שליחה ללקוחות על פי פילוח ממוקד (שימור לקוחות קיימים, פנייה ללקוחות פוטנציאלים, לאנשי אקדמיה וכו'). כמו כן ידיעון דיגיטלי מכיל קישורים והפניות למקומות אחרים ברשת, וזהו ייתרון עצום שאין לידיעון מודפס.
במוסדות ציבוריים ואקדמיים נהוג לפרסם ידיעונים תקופתיים בהם תקציר מהנעשה בשטח עם הפניות למחקרים / מאמרים / כתבות.
עמותות וארגונים שונים מפרסמים תקציר פעילותם, קול קורא (הנעה לפעולה) בקשת תרומות וכו'.
לעסקים קטנים – ניוזלטר יכול להיות כלי שימושי מאוד, כשמשתמשים בו בתבונה.
כפי שכולנו יודעים – בעידן הנוכחי אנחנו מוצפים בפרסומות מכל עבר – לאן שלא נפנה נתקל במודעות שמטרתן למכור לנו משהו, והעין כבר רגילה "לסנן" את המודעות הללו, לחפש תוכן משמעותי ולא שיווקי. ניוזלטר מאפשר להביא לידיעת הלקוחות מדי פעם תכנים שרלוונטיים להם, עונים על שאלות ועל צרכים קיימים. כמו כן – שליחת מידעון כזה מדי פעם היא דרך לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, לאחל להם חג שמח, להודיע על מבצעים ולחלק קופונים.

בעבר שליחת ניוזלטר חייבה פניה למתכנתים ולמעצבים, ובמקרים מסוימים גם כיום (במיוחד במוסדות וחברות גדולות). אך ברוב המקרים –  כעת ישנן מערכות שלאחר רישום קצר מאפשרות לך לבנות רשימת לקוחות (ללא תשלום עד מספר מסוים), להשתמש בעיצובים קיימים, לשתול בהם צילומים ואיורים משלך ולשלוח בלחיצת כפתור אחת ללקוחות, לספקים, ללקוחות פוטנציאלים וכו'. זוהי דרך נוחה מאוד, ויש לה יתרון נוסף – בהתאם לחוק הספאם היא מאפשרת למי שקיבלו את המייל ואינם מעונינים, להסיר את עצמם דרך המערכת מרשימת התפוצה כמתחייב על פי החוק.
הדוגמאות בדף זה נבנו באופן פרטני ולא דרך מערכות קיימות. לעסקים קטנים, יוצרים ואמנים כדאי להשתמש במערכות כמו אקטיב טרייל ו- V.I.Plus, שמספקות יתרונות רבים. זקוקים להדרכה קצרה כדי לבחור את הפתרון המתאים לכם? הגעתם למקום הנכון. כמו כן אשמח לעזור ביצירת המראה העיצובי, גיבוש הקונספט וכתיבת התכנים.

  • שימור לקוחות קיימים 

  • עדכונים וחדשות

  • הפנייה לתכנים, לאירועים וכו' 

רוצים לשלוח עדכונים ללקוחות?

צרו קשר כדי לשמוע איך זה עובד, התקשרו מהנייד:
050-7321740
או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם